POÉSY

TROR aldrig att jag varit såhär förkyld, låter säkert som att jag har en klädnypa på näsan när jag snackar. På grund av mitt snörvlande stannade jag hemma idag och Linn och Elin fick klara sig utan mig under projekttiden vilket de säkerligen klarade galant. Jag fick förresten höra att Elin fått en kurs i att blogga av Linn så förhoppningsvis kommer vi snart kunna läsa inlägg undertecknade xoxo Elin snart!

 

Under min extremt tråkiga sjukdag har jag letat inspiration till min kollektion. Någon som verkligen inspirerar mig är fransyskan Clémenc Poésy som har otroligt fin stil och speciellt franskt utseende som jag älskar!

 

NU ska jag käka vitaminrik mat, kolla Svenska Hollywoodfruar och tillfriskna.

xoxo Irma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta, men heter hon inte Clemence Poesy?

2011-10-03 @ 20:45:22
Postat av: irma

Hon heter till och med Clémence Poésy, förkylnings yra får jag skylla på..

2011-10-04 @ 15:54:26
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0