The T

Jag har en speciell förkärlek till den perfekta t-shirten och jag planerar att ha ett par i kollektionen. Jakten på det perfekta transparenta tyget kan börja.

xoxo Irma

 

 


ETIKETT + SOLNEDGÅNG

vi hade ju lovat er att visa våra etiketter och har har ni min, LN upp och ner och bak och fram och lite så, haha! jag ville hålla den så stilren som möjligt men samtidigt ville jag att den på något sätt skulle symbolisera mig.
den andra bilden ska föreställa skolan i solnedgången, tänkte att ni kanske ville se, hehe..

xoxo linn

TYGER

ja-ni, det var ett tag sedan jag skrev här må jag säga, alldeles fööör längesedan! en del har hänt sedan sist så jag tänkte berätta lite vad. jag har bland annat börjat sy på mitt första plagg, en vit klänning med genomskinligt tyg där bak, jag har till och med kommit så långt att jag snart är klar! jag lovar att visa er den snarast.
tyget ni ser ovanför ska bli ett par väääldigt utsvända byxor (i love), och ja, jag har kommit lika långt på dem som ni ser. i helgen ska jag förmodligen börja på tröjan till också.
detta var väl det hela tror jag, det ska bli så kul att verkligen komma igång på riktigt nu och jag älskar när man börjar se resultat!
hade!
xoxo linn

TAG

En tjuvkik på min Tag!

För några veckor sedan fick vi i uppgift att ta fram varsin egen tag, label och katalog/informationshäfte. Imorgon är det redovisning och jag sitter som vanligt här sista dagen och limmar ihop de sista bitarna men snyggt blir det i alla fall kan jag lova!

Jag lovar även att jag ska ta några bättre bilder på min tag och om jag får lov så fotat jag Elin och Linns också!


CATWALK 3D

Imorgon ska jag och Elin gå på världens första 3D modevisning! Ses vi där? Köp biljetter här!

xoxo Irma


TILL LINN

 

 


BLOGG


För er som inte visste det så driver både jag och Linn vars en egen blogg
Klicka på bilderna så kommer ni direkt dit!
xoxo Irma

RSS 2.0