IRMA


AU REVOIR

Nu smygbloggar jag lite här för om ungefär ett dygn befinner jag mig på ett kryssningsfartyg på väg mot Estland. Detta innebär att mina kära vänner kommer att får jobba med projektet och vara  utan mig i en hel vecka, förfärligt!

På grund av detta blir jag bara tvungen att göra ett litet hejdå och lycka till inlägg till mina kära töser och till er också såklart!

Au revoir,

xoxo Irma


2011-09-14

Igår gick vi ner till Rumett för att ordna med Lokal till visningen. Pratade med trevlig personal och har äntligen fått tag i rätt människor angående att låna lokalen så snart har vi två lokaler bokade!

xoxo Irma

PROJECT IN PROGRESS



Jobbat i tre timmar med design till bloggen och mejlat angående lokaler till visningen. Helt slut på idéer och energi ska vi snart avsluta här och dra oss hemmåt.

xoxo Linn och Irma

VÄLKOMMEN IN

Fashion in Progress är en blogg driven av tre tjejer som går sista året på mode linjen i Helsingborg. Ni kommer kunna följa oss under ett år då vi kommer att ta fram våra individuella collektioner som vi i början av nästa år kommer att visa i ett flertal visningar.
På bloggen kommer ni att kunna följa oss i vårt dagliga arbete. Vi hoppas på ett händelserikt år och att ni fortsätter följa oss!    

xoxo Irma Linn och Elin

RSS 2.0