CPH

Veckorna går otroligt snabbt, känns som att det var igår det sist var söndag. Denna veckan har vi bland annat varit nere i Malmö där vi var på Form/Design Center och kollade på utställning  för att sedan bege oss till stoff & stil där det var meningen att vi skulle införskaffa tyg till våra kollektioner men det resulterade mest i nedskrivna tygnummer.

Igår var jag i Köpenhamn, mitt andra hem som jag kallar det. Där hittade jag världens guldgruva i form av den bästa tygaffär jag någonsin varit i! Om plånboken tillåter kommer min kollektion bestå av mycket tyg därifrån.

Nu ska jag skriva min projektinledning och försöka bli av med en förkylning som börjar tränga sig på.

xoxo Irma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0